Torsday

Människor hurrar och humlor surrar
peddar peddar, gurra gurrar
Anders andrar, niklas nickar
lennart lellar o leffe leffar
hajen hajjar o soffan soffar
eva evahahaaaar (vilken låt, vilken låt?)

HLO SUGARPIES

Vaknade nyss så har massa tid att skriva ett riktigt, riktigt långt och jobbigt inlägg som ingen egentligen orkar läsa :D:D:D får se hur det blir.

Har precis druckit kaffe, surprise surprise, och när jag stod nere i köket och gjorde det så slog det mig att jag egentligen inte kan ett piss om kaffe, är bara sjukt bra på att dricka det. Så ja har inte så mycket att komma med eller tipsa om, typ - vad man ska göra om man har kaffespasmer p.g.a. för mycket kaffe. Men det vet jag ju inte heller. Man ska inte kombinera kaffe med en kost på endast ostmackor i alla fall för då mår man sjukt illa.
 

Mitt enda tips på riktigt gott kaffe på morgonen eller närsomhelst är att gå till Espresso House eller, lite billigare, gå hem till familjen Anna i Öjersjö och blinka lite med ögonfransarna. Då är det säkert. Anna, du är den som kan saker. Jag är den som dricker. Men jag trivs så! just nu i alla fall.


Idag ska jag leka med Calleballe hockeyspelarN. Undrar om han gillar kaffe, kan tänka mig typ en svart kopp med en nermosad proteinbar och en portionssnus i, he-he. Va äckligt.

Anna innan ja slutar så undrar jag varför jag hade ett missat samtal från dig när jag vaknade i morse. Jag sov, är nu lite orolig så svara snarast.


Pusselipuss


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kan svara på anna frågan, hon var ute och ville kanske ha lite telefonsex? :P haha

Du äger på kaffe! och jag älskar att dricka det med dig! ialla fall på EH.<3

2009-02-12 @ 12:14:24
Postat av: ts

JAVET ÄÄGER PÅ BRYGGKAFFE :D men inte lika gott :/

såg du vilken låt de va förrrsten?

2009-02-12 @ 12:20:22
Postat av: CK

Kaffe? :O snus? Protein bar? URK använder inget av det, anklaga mig aldrig mer för det. :D och sen dissa du mig okcså :'(

2009-02-12 @ 23:40:07
Postat av: Ck

föresten, inte visste jag att du kunde så mkt om kaffe!

2009-02-12 @ 23:42:02
Postat av: tildaaaaa

ja kunde kommit om du hade velat att ja skulle spy på dig :D

2009-02-13 @ 21:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0