Stressad

Anna, jag ljög för dig igår. Kalaset är klockan halv 2 istället så jag blir ännu senare än vad vi hade tänkt från början. 

Gick upp FÖR tidigt idag. Mamma fyller ju år som sagt så hon skulle grattas. Jag har läst på ett ställe att man kan skumma mjölk på spisen, så jag tänkte att jag skulle överraska mamma med en Latte när hon väcktes. Vi hade tillochmed köpt baristamjölk för att lyxa till det lite. Jag brände allt såklart, så det slutade med vanlig lättmjölk i mammas kaffekopp istället. Mamma vet inget.

Hennes dotter har bakat semlor till henne så hon får faktiskt vara nöjd.

Och Anna! Vet du vad! :D Jag har mailat med någon som heter Alexander idag om en Baristautbildning den 1a mars. Verkar GRYMT. Så hamnar vi på samma nivå, tekniskt.

Kostar röv bara, ganska stort problem. Men jag ska flörta med min skapare här hemma allt vad jag kan så får vi hoppas på det bästa.

Nu ska jag på kalas och äta upp dom här.   



 Hörs efter kalaset darling!
pusspusspusspuss


Kommentarer
Postat av: ANNA

2009-02-14 @ 12:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0