Söndag

Klart att vi överlevde gårdagens äventyr! Som sagt vi har ju varandra bland allt gulligull som försikommer på denna förskräckliga dag. Jag tycker om det nya smeknamnet på dagen, som du sa Skjutmigihuvudet ( men det är okej om du missar)- dagen. Det sammanfattar nog allt ganska bra.

Vill tacka för en trevlig dag igår! Även fast att den blev lite dyrare än vad vi hade planerat, så hade jag faktiskt en toppen dag. ( Men jag hade ju inte tackat nej om jag hade fått äta min kycklingsallad som jag ville för 75 kr, istället för buffén som gick på 150) Jag lovar att jag hade ätit mer mat om jag hade fått min kära sallad, men jag ska inte klaga. Buffén var god i alla fall.

Våran kära kaffeblogg behöver mer kommentarer, så nu tvingar jag alla att svara på dessa frågor!

1. Vad gjorde ni på Skjutmigihuvudet ( men det är okej om du missar)- dagen?
2. Vad dricker ni helst för kaffe?
3. Bästa fik? Jag tycker synd om er stackare som inte har fått pröva på café ala Jakthornet, det är något att rekommendera! ( Kanske för att jag driver det själv... ? :D )

Svara på dessa frågor och Tilda och Jag blir glada. Om ni gör det ska ni få en överraskning kära läsare. En porrig bild på Tilda kanske... ? Ni får se om ni är duktiga och svarar!

Idag har varit en händelserik dag. Vaknade upp hos padre, åkte till mormor och städade, och sen åkte jag hem.
Sa jag händelserik? Tror att jag glömde ett inte i meningen. Ändå har dagen gått fort, och imorgon börjar skolan. Blä.
Just nu pluggar jag ( kollar scrubs) och äter morot ( popcorn). Jag är stolt över mig själv.

Önska mig lycka till på min debatt imorgon som jag har pluggat såååå flitigt till.
Förlåt jag ljög, igen. Har inte pluggat något.

Nu måste jag vända blad i matteboken (byta scrubs skiva i Tv:n)!

So long ! Köss / Anna


Kommentarer
Postat av: ck

många svarar

2009-02-15 @ 19:35:02
Postat av: Jimz

Ni är sjuka i huvudet :) men jag får väl ta och svara på frågorna då..

1. Jag va med er cpbarn och mina underbara Isabelle :)

2. Jag dricker helst svart kaffe

3. Espresso House är ju inte helt fel :D



PÖSS

2009-02-15 @ 20:47:18
Postat av: Anna

BRA JIMMIE ! :D

Jag är så stolt över dig :D

Du är lik cp som mig och Tilda, så det så !

2009-02-15 @ 21:04:10
Postat av: T

1. Jag gjorde samma sak som du gjorte + åt 27 miljoner semlor :D

2. Jag dricker allt kaffe fast inte svart kaffe

3. Hotell Jakthornet för där kan man sova över :D Plus att det är gratis.

2009-02-15 @ 21:12:48
Postat av: isabel den store

eftersom jag är tvingad:



1. Jag är inte säker mn det kan ha varit då jag mötte oväntade människor på fjälltoppar.

2. Te.

3. Vanilj :D! (Y)

2009-02-15 @ 22:30:07
Postat av: julia

tycker inte det va särskilt mycket som visade att det va alla hjärtans dag igår faktiskt, kändes som alla andra dagar.



1. haha jag spendera den med utgång med alla andra singlar.

2. de mesta, fast gillar inte svart :)

3. många bra! men gillar franks.

2009-02-15 @ 23:33:46
URL: http://bullejulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0