Månday, BABY

God morgon Anna och alla andra kaffekåta vänner därute!


Idag är det måndag och äntligen tillbaka till den gamla skolan igen! Som vi har längtat. Mjölken till kaffet är slut och jag och väntar på att kunna gå in i badrummet och ta mig en uppfriskande dusch men det är för tillfället ockuperat av min idag lite extra charmiga lillasyster som har skapat ett moln av hårspray därinne.

Hon är smart, förgiftar sin motspelares lungor med farlig gas så nu måste jag inte bara vänta på att slagfältet ska evakueras, utan även på att dimman ska lägga sig innan jag kan tvätta mig lite för att senare hinna i tid till den underbara skolan som väntar på mig. Lite irri sådär på morgonkvisten.


TILDA BEHÖVER MER KAFFE.
Hörs senare.
Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0