Lost&Found

Jag har hittat henne kära läsare!

Slut på oroligheterna helt enkelt, känns mycket skönt måste jag säga.
Kanske ska fira med en kaffe och en ostmacka?
Låter som en perfekt idé i mina öron.

Imorgon är det som alla vet, Skjutmigihuvudet-dagen.
Årets mest onödiga dag, och nej, jag skämtar inte!
Detta ska jag och Tilda fira genom att supa oss fulla på antingen lerums eller partilles tågstation,
hoppa runt och dansa tango, och leka med döden. Även detta klingar skönt för mig. Inte sant ?
Kan man fira på något bättre sätt ? Nope.
Vi klarar oss utmärkt tillsammans. Ge oss bara våran nyfödda kaffedrink och en ost så leker livet.

Jag vet att Tilda bakar semlor, så jag önskar henne lycka till!
Nu ska jag gå till Evelina och längta efter morgondagen.
Tilda vi hörs senare när dina semlor har bränts vid, och kaffet är slut!

PÖSS / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0