Gör en god gärning

Hemmaaaa :D

Just nu önskar jag att jag också hatade semlor - hej matkoma :O
Jo men visst hade det varit bra om jag utbildade mig lite, skönt att slippa alla obehagliga skratt och hånfulla kränkningar :(
Det hänger bara på hur mkt pengar jag hinner samla ihop på två veckor. Får sälja min kropp.

Härmed startar jag upp en fond för mig själv.

Hjälp Tilda i kampen mot den grymma mobbingen:

Adda: [email protected] så får du kontonr. Gör den utsatte en tjänst och tänk på att varje 50öring värmer (L) 

Kommentarer
Postat av: Annnha

Jag går med i den fonden. jag kan ju offra lite pengar för dig min kära kompanjon!

2009-02-14 @ 17:05:59
Postat av: tildaaaaa

motarbetar du dig själv?

2009-02-14 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0