Godmorgon...-eller något

Tilda min kära vän,

För att svara på dina frågor kan jag säga att jag inte har den blekaste om varför jag hade ringt dig! Kan du se vilken tidpunkt det är? haha. Mitt minne är ganska kort efter gårdagens bravader.
Jag var ute igår och drack några glas, när jag började fundera om du och jag kanske kan skapa någon god kaffedrink!?
Hade inte det varit det ultimata??
En god ,spetsad, kaffedrink med smak av vanilj/hallon med extra mycket skum, ett hjärta och bär i? 
MUMMA säger jag bara! 

Tilda, min kära kompanjon. Jag förstår mycket väl vad du menar med att komma hem till mig och dricka massa kaffe. Det är det vi gör bäst helt enkelt! Men det blev lite för lite kaffe i helgen tycker jag, så.. vad sägs om att checka in på hotell jakthorn igen? Så kan vi ju alltid bjuda med den där Bella med.. Men bara hon är snäll och köper nya polly till mig!

Sitter just nu och häver i mig min andra stora cappucino, för att förgäves försöka få bort huvudvärken som dunkar där i bakgrunden. Men jag klagar inte! Kaffe kan drickas hur när och var som helst. Det är inte bara ett nödvändigt ont, utan man kan ju faktiskt njuta av det med.
GOD I LOVE COFFE !


Jag har kommit fram till att kaffe är väldigt bra på en väldans massa saker. Ska nog skriva ett inlägg snart om hur bra kaffe egentligen är. Det skulle ni gilla va?
Nu ska jag gå och ta mig en till kopp tror jag, äta mera mackor och göra mitt bästa på att få den här envisa baksmällan att försvinna!

Tills vi ses igen!
Köss / Anna

Kommentarer
Postat av: tildddddd

JA! (L)

Vi testar en sån drink i helgen! På hotell Jakthorn :D Det blir grymmme.

På alla hjärtans dag lär vi ju halsa sånna. Bella får dricka hallonsaft ;)

2009-02-12 @ 13:05:43
Postat av: Isabelle

varför kan inet jag få någon spettsad kaffe drink? :O om det är någon som ska få dricka så är det jag istället för dig LILLA tilda! :O

2009-02-12 @ 13:42:29
Postat av: tildddddd

du har ju hane!

men du kan få lite om de blir över :)

2009-02-12 @ 14:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0