Glad skjutmigihuvudet-dagen


Tilda fick min tillåtelse
att gå och lägga sig, eftersom att jag har varit borta hela kvällen.
Hon ha rsäkert druckit massa kaffe, enbart för att kunna vara vaken och säga godnatt till mig!
Söta, genomknäppa Tilda! Du ska få en extra kaffe av mig inom kort, precis som du vill ha den! <3

En annan genomkorkad ( men ändå så söta ) vän Evelina sa till mig häromdagen något ganska roligt.
( Jag blev inte så överraskad för Evelina brukar säga massa osmarta saker)
Istället för att säga "i verkligheten"  kläcker ungen ur sig "i riktigheten". Jag har drivit med henne en aning sens dess vill jag lova!

Kan även meddela att jag har ätit så mycket idag att jag inte kan knäppa min midjekjol. Slå den du!

Nä nu blir det Scrubs med popcornen i högsta hugg! ( ett måste i min vardag, nästan lika viktigt som kaffe och ost )

För att avrunda det hela ska jag använda ett nykomporerat rim ( som inte alls rimmar) som jag gjorde till Tilda när hon skulle gå.
" Sov så gott min kaffekopp" :D
Ta åt er alla genomkorkade underbaringar därute!
PÖSS / ANNA

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu är det så, att jag egentligen säger ganska så smarta saker (OFTAST), bara det att jag tyckte att riktigheten lät finare :D

Så jag tycker inte att du ska komma här och överdriva och skriva saker som inte riktigt är helt sanna. Lite besviken blir man ju.



Fast det är sant att jag, i riktigheten, tycker om dig :D och även eran fiina blogg :D

PUSS

2009-02-14 @ 01:06:37
Postat av: Emelie

Till Anna - hej babe, jag var i danmark så jag kunde inte svara och sen glömde jag =P. men klart att vi ska. förlåt att jag är så upptagen. Jag saknar dig!

2009-02-14 @ 12:29:28
URL: http://frokencarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0