FÖR I HELVETE ANNA

...chilla :)
Jag hinner inte med längre. Du har skrivit 4 inlägg på rad nu din ninja, jag blir stressad.


Har spanat på stan idag med Izabehl Moerk, därav frånvaron. Köpte en present till den ömma modern som fyller 44 år imorgon. Hon börjar bli riktigt gammal nu så gåvan är extra kärleksfull, ungdomlig och förhoppningsvis lite plåster på såren för alla gråa hår.

Helst hade jag velat köpa en espressomaskin till henne men min inkomst säger tyvärr nej till det eftersom den inte existerar. Studiebidraget fikas upp. Vi fikade idag, på Espresso House NK som öppnades på nytt från den 9 februari. Jag såg ingen skillnad, vad var skillnaden? Skulle det vara någon skillnad? Eller bytte dom typ rör? Kaffet smakade iallafall som vanligt, gott.

Det var en kvinna före mig i kön som beställde en Latte utan skum, undrar vad det var för allvarligt fel på henne. Man köper ju Latten för skummet, eller hur Anna? Det gör ju halva grejen, vilket mongo, jag förstår inte.

Vi tog en sväng inne på Lagerhaus också. Där hittade jag en sån espressobryggare som pappa har hemma från 79 kr som jag kom på att jag kanske kunde gett Mamma. Men det tillkommer ju inte något skum plus att presenten redan var handlad så det blev tyvärr ingen sån. Mamma vill ju inte ens ha nån espressomaskin så det kanske var lika bra.



Det finns massa söta små burkar med espressokaffe att köpa där också. Hittade tyvärr ingen bild på burkarna men dom kostade 59 kr och då var det 70%/30% Arabian/Robusta vilket inte säger mig någonting egentligen men dom var iallafall jättefina :) (Anna ska vi ta en dag och lära oss saker?)

Aja, imorgon är det ÅRETS ROLIGASTE DAG, min och Annas favorit. Men vi kommer klara det tillsammans, även om det blir typ självmord. Vi kan ju exprimentera och se hur mycket kaffe man kan dricka innan blodtrycket blir så högt att hjärtat sprängs! Kan bli kul :D Om vi ändå ska ta livet av oss menar jag.

Nu ska jag dricka mer kaffe äta semlor och skeda nutella.
Är SÅ glad att jag råkade spola ner min stegräknare i toaletten igår.

GODAFTON&ADJÖ
pussselipusss


Kommentarer
Postat av: Anha

hahahahaha !!!

Jag är för snabb för dig ! ;)

Öh störd människa som ville ha latte utan skum??

Vad hände där? Åh Lagerhaus är alltid bra! Man kan fynda massa där!! Jag diggar det där med "kursen" , då kan vi lära oss massa och sedan sprida vidare det till våra kära läsare :D , vad sägs ? Är vi bra eller ??



Imorgon ( idag ) blir den bästa ( värsta ) dagen i hela mitt liv. Ser faktiskt fram emot den, för jag har ju dig :D

PUSS<3

2009-02-14 @ 00:33:51
Postat av: isabel den store

du måste ju säga vad du har köpt till din mamma också. du kan ju inte bara skriva att du har köpt en present och beskriva den massa utan att säga vad det var du egentligen köpte! jag blir ju nyfiken. dåligt tilda, dåligt.

2009-02-15 @ 18:02:31
Postat av: isabel den store

haha

ozi

jag lästa bara första :] sorry tilda, sorry

2009-02-15 @ 18:03:54
Postat av: isabel den store

ojzi menar jaaaah

2009-02-15 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0