Flygplansstrejk och Perversa kaniner

Hellow

Är ganska
stolt över mig själv idag faktiskt. Lyckades plugga in ungefär 150 glosor på en håltimma på ungefär en och en halv timma idag. En applåd till mig.  

Fick nyss reda på att Moa inte kommer hem idag! Hon är ju som sagt i Västindien och där var det strejk redan när de kom, men inte så att det påverkade turismen. Nu är det tydligen vägspärrar och flygplansstrejk så de kommer inte hem. Detta tycker vi inte om! Jag blir faktiskt orolig och hoppas att inget komme ratt hända min kära kompis. Men det är säkert skönare att kunna sola och bada osv några dagar till än att vakna med ca tio minusgrader och snö. Vad väljer man liksom? Samtidigt som man slipper skola och pain-in-the-ass lärare. Ska inte nämna några namn men hon börjar på A och slutar på Britt.. Svårt att lista ut vem jag syftar på, eller hur?

Men jag tycker bannemig att hon ska komma hem nu. Inte bara för att jag saknar henne massvis, utan också för att hennes totalt genom perversa kanin börjar gå mig på nerverna. Det enda han gör är att äta, bajsa och försöker para sig med allt och alla. Mestadels med mig om jag ska vara ärlig, ingen annan i min familj har råkat ut för något sexuellt övergrepp av våran inneboende. Han är ganska läskig ibland, när han smyger sig på en genom att helt plötsligt hoppa upp i soffan och kurrar som en katt. Men jag kan inte förneka att han samtidigt är något utav det sötaste som finns, och att jag tycker om honom väldigt mycket. Haha, jag kan helt enkelt inte låta bli att pussa på honom när han är någorlunda normal.



Här är han ju min lilla gris ( inte du Tilda, kaninen)

Hörs om en stund
Puss / Anna

Kommentarer
Postat av: T

Heja kåta kaninen :D

2009-02-18 @ 20:51:29
Postat av: Jimz

Haha, kul att precis ovanför detta inlägg så står det en annons om att man kan köpa kaniner som husdjur :P höhöhö!

2009-03-02 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0