Bonjour

Ville bara lämna ett snabbt inlägg. Får se om det kommer in något mer innan läggdags, just nu tar franskan upp det mesta av min tid. Je deteste francaise.  Prov på fredag, ser  v e r k l i g e n fram emot det. Samma dag som matteprovet.
ÅH VILKEN LYCKLIG DAG DET KOMMER ATT BLI

Tilda, min kära kompis, jag har saknat dig under dagen. Det känns konstigt att vi inte har suttit på msn och snackat skit hela dagen. Jag hatar skolan som gör så att jag dras ifrån min kära kaffeblogg och min kära kaffekompis!
Hur långt är det tills nästa lov ??

Dagens kaffestatus: Dricka för mycket kaffe och äta för lite mat är inget jag rekommenderar. 
När jag vaknade gjorde jag två ganska stora Caaaappuucciiinooos. 
Sedan drack jag även en och en halv kopp av det sista bryggkaffet som fanns kvar.
Åt knappt någon kycklinggryta i skolan, för att sedan dricka massa kaffe när jag kom hem.

Känner mig som Tilda som brukar få kaffespasmer. har det gått för långt! Borde kanske äta något.. Popcorn kanske? Hjälper det ? Värt ett försök.

Vill också meddela att min alldeles egna mosegos kommer hem snart! På onsdag närmare bestämt : l y c k a <3

Nu blir det popcorn, franska, och en pervers kanin i min säng. Me like. .. Not..

Lär dig sova- i kaffekoma!
Köss / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0