Är det någon där?


Jag sitter hemma och är bekymrad över att varken Tilda eller jag har skrivit någon kaffestatus på X antal timmar.
Tänk om Tilda har fått typ något problem, spasmer eller något, för att ha druckit för många koppar kaffe, och på så sätt inte kan skriva.
Eller ännu värre. Tänk om hon ligger övergiven någonstans, helt uttorkad för att hon itne har fått något kaffe!
Tänk om hon är döende på grund av kaffebrist!! Usch nej - hemska tanke!
Jag måste genast lösa problemet och ta reda på vart min kära kaffekompanjon håller hus.

Önska mig lycka till!
Tills vi ses igen,
Köss Anna

Kommentarer
Postat av: Seb

lycka till :)

2009-02-13 @ 14:09:32
Postat av: Sandra

Hittat henne ? :D

kaffe <3

2009-02-13 @ 14:10:20
Postat av: HEJ :D

Jag lever! söt du är som blir så orolig :D använda mobilen är bra har ja hört ;)

WOW vilka är detta som har kommenterat? ANdra människor förutom du jag eller Bella :O

2009-02-13 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0